Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl



główne menu

Partner nexto

Programowanie wieloplatformowe z C++ i wxWidgets 3 - ebook

119,00 113,05 zł (zawiera 5 % VAT)

  • PDF (znak wodny)

Bartosz W. Warzocha 

28.10.2019

polski

Wydawnictwo Naukowe PWN

978-83-01-19899-2

Opis:

Biblioteka wxWidgets jest potężnym, wieloplatformowym narzędziem, stworzonym do pisania aplikacji okienkowych, przeznaczonych dla wszystkich popularnych systemów operacyjnych. Jest wzbogacona o szereg narzędzi, umożliwiających realizację większości zadań i wymagań stawianych przed nowoczesnymi programami - w tym m.in. pełną obsługę współbieżności, obsługę protokołów sieciowych, czy też obsługę nowoczesnego OpenGL, choć to jedynie mała część jej możliwości. Co ważne, licencja wxWidgets pozwala na jej dowolne wykorzystanie w projektach każdego rodzaju, natomiast bogaty zestaw rozszerzeń znakomicie zwiększa zakres, w którym może być stosowana.
Biblioteka wxWidgets jest wykorzystywana między innymi przez NASA do tworzenia oprogramowania pracującego z teleskopami kosmicznymi, a także przez koncern zbrojeniowy Lockheed Martin, czy też firmę AMD. Z jej pomocą stworzono szereg popularnych aplikacji, takich jak FileZilla, CodeLite, czy RapidSVN, a także wiele innych.
Niniejsza książka to kompleksowy i wyjątkowy przewodnik po wxWidgets. To publikacja skierowana do wszystkich programistów C++ – także tych, którzy stawiają pierwsze kroki w świecie programowania GUI i programowania wieloplatformowego. Każdy kolejny rozdział wprowadza Czytelnika w coraz bardziej złożone i zaawansowane techniki wxWidgets, a zawarte w niej liczne przykłady kodu można uruchomić na większości popularnych platform systemowych. Możliwe będzie poznanie m.in. wyglądu struktury aplikacji wxWidgets oraz działanie i możliwość wykorzystania kluczowych typów wxWidgets takich jak wxString czy wxDateTime.
Dzięki lekturze Czytelnik nauczy się:
jak utworzyć pierwsze okno, wzbogacając je o pasek stanu i pasek menu oraz inne elementy i kontrolki GUI,  pracować ze standardową i dynamiczną obsługą zdarzeń,  pisać atrakcyjne programy,  wykorzystywać standardowe okna dialogowe oraz pisać własne i kontrolować pozyskiwane przy ich pomocy dane wejściowe,  pracować z plikami, czy formatem XML,  przechowywać konfigurację programu,  tworzyć aplikacje obsługujące różne języki,  w jaki sposób napisać własny serwer oraz aplikację kliencką,  stworzyć własnego klienta FTP, czy obsłużyć protokół HTTP,  projektować oraz realizować własne kontrolki GUI,  korzystać z innych zaawansowanych komponentów biblioteki, umożliwiających tworzenie nowoczesnych aplikacji komputerowych różnego typu.

Opinie o produkcie


Bądź pierwszą osobą, która doda opinię. Kliknij tutaj.
 
  100% gwarancji satysfakcji Możesz absolutnie bez żadnego ryzyka kupić wybrany produkt z naszej oferty. Chcemy przekonać Cię, że cyfrowe publikacje to przyszłość. Jesteśmy pewni, że ta forma publikacji przypadnie Ci do gustu, dlatego też dajemy 100% gwarancję. Dzięki temu możesz mieć pewność, że albo będziesz zadowolony z naszych produktów... albo zwrócimy Ci pieniądze.
Kup Programowanie wieloplatformowe z C++ i wxWidgets 3 - ebook
Forma zakupuCena

Programowanie wieloplatformowe z C++ i wxWidgets 3 - ebook

119,00 113,05 zł (zawiera 5 % VAT)
    • PDF (znak wodny)

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.
Czytniki w SUPEROFERCIE

Nowości

  1. 1.Programowanie obrabiarek CNC
  2. 2.Klasyczne problemy informatyki w Pythonie
  3. 3.Zarządzanie przez algorytmy
  4. 4.Blockchain jako innowacja systemowa
  5. 5.Bankowość emocjonalna. Cyfrowa transformacja banków a oczekiwania klientów
  6. 6.Przygody Bajtazara 25 lat Olimpiady Informatycznej - wybór zadań
  7. 7.Przetwarzanie i analiza danych w języku Python
  8. 8.Programowanie wieloplatformowe z C++ i wxWidgets 3
  9. 9.Programowanie w języku R.
  10. 10.Looking for a challenge?

Najchętniej kupowane

  1. 1.Maszyny elektryczne i transformatory
  2. 2.Klasyczne problemy informatyki w Pythonie
  3. 3.Nauka programowania z Minecraftem
  4. 4.Amunicja i jej elaboracja. Praktyczny poradnik
  5. 5.Scrum i nie tylko. Teoria i praktyka w metodach Agile.
  6. 6.Nieuniknione. Jak inteligentne technologie zmienią naszą przyszłość
  7. 7.ECDL Advanced na skróty. Edycja 2015. Sylabus v. 2.0
  8. 8.HTML5 Komponenty
  9. 9.Automatyka. Napęd elektryczny
  10. 10.Nanotechnologia w praktyce. Rozdział 7