Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl



główne menu

Partner nexto

Rzeczywistość wirtualna (VR) dla każdego - Aframe i HTML 5 - ebook

29,90 28,40 zł (zawiera 23 % VAT)
57 pktProgram lojalnościowy

  • PDF (znak wodny)
  • EPUB (znak wodny)
  • MOBI (znak wodny)

Krzysztof Wołk 

19.07.2018

polski

Psychoskok

978-83-8119-295-8

Opis:

Do rzeczywistości wirtualnej jedni mają bliżej, inni dalej, tak jak do Twin Peaks. Ale nie o to chodzi, czy agent Dale Cooper miał bliżej niż agenci Dana Scully i Fox Mulder. Wszyscy oni byli bowiem i pozostali elementami tej rzeczywistości – bohaterami filmów i seriali telewizyjnych (różnych).

Rzeczywistość wirtualna, która była czymś „zewnętrznym”, do oglądania, zmienia się może jeszcze nie całkiem w coś „wewnętrznego”, ale na tyle interesującego, że można wypróbować ją już samemu. Dosłownie. Zresztą nie tylko wypróbować – dzięki urządzeniom i aplikacjom VR – ale również samemu tworzyć.

Rzeczywistość wirtualna dla każdego Krzysztofa Wołka jest podręcznikiem dającym podstawy samodzielnego kreowania elementów VR z wykorzystaniem platformy A-Frame. Stanowi niejako dopełnienie innego podręcznika tego autora, pt. Nowoczesne strony WWW, który można potraktować jako wprowadzenie do świata wirtualnej rzeczywistości, tym bardziej że elementem wspólnym obu pozycji jest część poświęcona projektowaniu stron internetowych.

Czytelnik dowie się w sposób bardzo przystępny, oparty na ciekawych przykładach prosto z życia, jak zaprogramować swoją stronę internetową, korzystając z najnowszych technologii – HTML 5, CSS 3 – oraz aplikacji Adobe Dreamwever, a nawet dowolnego edytora tekstu, np. Notepad++.

Dzięki informacjom zawartym w książce każda osoba będzie mogła stworzyć responsywne strony internetowe z efektem paralaksy. Nauczy się także modyfikować strony tworzone w generatorach. Co więcej, dowie się również, jak z przy użyciu wspomnianego HTML 5 oraz zestawu bibliotek A-Frame w bardzo łatwy sposób stworzyć aplikacje działające w wirtualnej rzeczywistości. Będą one bez problemu współpracowały z profesjonalnymi zestawami VR, takimi jak Oculus i HTC Vive, a także aplikacjami na telefony komórkowe, takimi jak Google Cardboard.

Jak w każdej sytuacji czytelnicy mają do wyboru przynajmniej dwa wyjścia: albo czekać na to, co się stanie, i ewentualnie to obserwować, albo brać w tym udział, tworzyć. Nie przesądzając o tym, które rozwiązanie jest lepsze, Rzeczywistość wirtualna… Krzysztofa Wołka może zainteresować zwolenników jednego i drugiego.

Opinie o produkcie


Bądź pierwszą osobą, która doda opinię. Kliknij tutaj.
 
  100% gwarancji satysfakcji Możesz absolutnie bez żadnego ryzyka kupić wybrany produkt z naszej oferty. Chcemy przekonać Cię, że cyfrowe publikacje to przyszłość. Jesteśmy pewni, że ta forma publikacji przypadnie Ci do gustu, dlatego też dajemy 100% gwarancję. Dzięki temu możesz mieć pewność, że albo będziesz zadowolony z naszych produktów... albo zwrócimy Ci pieniądze.
Kup Rzeczywistość wirtualna (VR) dla każdego - Aframe i HTML 5 - ebook
Forma zakupuCena

Rzeczywistość wirtualna (VR) dla każdego - Aframe i HTML 5 - ebook

29,90 28,40 zł (zawiera 23 % VAT)
57 pktProgram lojalnościowy
    • PDF (znak wodny)
    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.
Gwarancja satysfakcji

Nowości

  1. 1.Rachunkowość finansowa. Teoria, przykłady, zadania
  2. 2.Własna firma krok po kroku
  3. 3.Niezwykły rodzic
  4. 4.Insta Beauty. Wszystko, co musisz wiedzieć o upiększaniu
  5. 5.Nie daj się wkręcać szarlatanom. Posłuchaj co o zdrowiu mówi nauka
  6. 6.Wielka księga Smoothies
  7. 7.Teoria organizacji. Nauka dla praktyki
  8. 8.Spółdzielnia czy wspólnota? Zarządzanie zasobami mieszkaniowymi
  9. 9.Public relations. Wizerunek. Reputacja. Tożsamość
  10. 10.Jeść czy nie jeść? Rozmowy z ekspertami o zdrowym odżywianiu

Najchętniej kupowane

  1. 1.Mądre mitochondria. Jak opóźnić procesy starzenia i żyć zdrowiej
  2. 2.Droga artysty. Jak wyzwolić w sobie twórcę
  3. 3.Sen u dzieci
  4. 4.Instrukcja obsługi faceta
  5. 5.Szef wymagający i wyrozumiały
  6. 6.Mit motywacji
  7. 7.Gry karciane dla dzieci. Przewodnik po grach karcianych dla dzieci
  8. 8.Tradycyjne gry karciane. Przewodnik po zasadach gry w karty.
  9. 9.Komunikacja bez barier (Wydanie II rozszerzone i zaktualizowane)
  10. 10.Siła nawyku