Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl



główne menu

Partner nexto

e-marketing

  • E-marketing. Strategia, planowanie, praktyka - ebook

    Data publikacji: 25.11.2018

    Marketing Cyfryzacja przyspiesza i nie ma od tego odwrotu. W takim świecie żyjemy i robimy biznes. I w takim świecie firmy kwitną albo umierają w zależności od tego, czy już stosują e-marketing czy nadal tylko jego tradycyjną postać. Jak zawsze, gdy pojawiają się nowe techniki i metody, a dotyczy to także e-marketingu, trzeba się ich nauczyć i właściwie wdrożyć w praktyce. Książka pod redakcją prof....

    TANIEJ 5 %
    Cena: 54,90 52,15 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Marketing dla agenta ubezpieczeniowego - ebook

    Data publikacji: 12.09.2016

    Google i inne wyszukiwarki jest dla większości z nas podstawowym źródłem informacji. Nic więc dziwnego, że marketing w wyszukiwarkach właśnie stanowi sporą część budżetów reklamowych wielu podmiotów tworzących rynek ubezpieczeń. Zarówno ubezpieczyciele, pośrednicy w postaci multi-agencji, jak i sami agenci ubezpieczeniowi powinni posiadać podstawowe umiejętności pozyskiwania klientów z wykorzystaniem...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 50,00 47,50 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • PDF (znak wodny)
    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy - ebook

    Data publikacji: 29.09.2016

    "Książka E-MARKETING to pozycja, która przybliża Czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca technologie, a przede wszystkim wybrać skuteczną metodę realizacji kampanii marketingowych w Internecie....

    TANIEJ 5 %
    Cena: 51,90 49,31 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • E-marketing w praktyce. Strategie skutecznej promocji online - ebook

     

    Przekonaj się, jak pozyskać klientów w sieci i przechytrzyć konkurencję! Poznaj cenne wskazówki praktyka e-biznesu! Trzymasz w rękach najbardziej rozbudowany i kompleksowy przewodnik po e-marketingu w Polsce. Poradnik nauczy cię, jak używać internetowych narzędzi do efektywnej budowy i wzmocnienia działań twojej firmy czy marki. Dowiesz się, jak praktycznie planować akcje marketingowe online. Poznasz...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 34,90 33,15 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Marketing w praktyce – e-wydanie – 11/2019

    Marketing w praktyce – e-wydanie – 11/2019

    Data publikacji: 01.11.2020

    Prenumerując "Marketing w Praktyce" zyskujesz stały i wygodny dostęp do czasopisma oferującego: . wiedzę i praktyczne rozwiązania . informacje ze wszystkich dziedzin marketingu: budowanie marki, strategie marketingowe, zachowania klientów, reklama i promocja, prawo . nowoczesne idee, rozwiązania, technologie i trendy w marketingu . raporty, analizy i artykuły przedstawiające wyniki badań marketingowych...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 35,00 33,25 zł
    (zawiera 8% VAT)

    W prenumeracie: 29,45 zł

    czytaj więcej

    • PDF (znak wodny)
    • Dostęp online PDF
  • CMO Magazyn Dyrektorów Marketingu – e-wydanie – 5/07

    CMO Magazyn Dyrektorów Marketingu – e-wydanie – 5/07

    Data publikacji: 01.01.2008

    CMO Magazyn Dyrektorów Marketingu to jedyne pismo na rynku skierowane do marketingowego top menedżmentu. Na łamach CMO czytelnicy znajdują najbardziej aktualną profesjonalną wiedzę marketingową, informacje o najnowszych trendach, ciekawe przykłady i opinie ze świata, analizy skutecznych kampanii i historii z rynku, które przyniosły sukces a także wyniki najbardziej interesujących badań.

    TANIEJ 5 %
    Cena: 18,15 17,24 zł
    (zawiera 8% VAT)

    czytaj więcej

    • PDF (znak wodny)
  • To jest marketing! - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    To jest marketing! - audiobook

    Data publikacji: 15.11.2019

    # 1 Wall Street Journal Bestseller Czas przestać kłamać, spamować i mieć poczucie winy z powodu tego, co robimy. Czas przestać mylić liczbę obserwatorów w mediach społecznościowych z prawdziwymi relacjami. Czas przestać tracić pieniądze na kradzież uwagi, bo w dłuższej perspektywie to się nie opłaca. Czas zostać zauważonym, ale najpierw nauczyć się widzieć. Przez ostatnie dwadzieścia pięć lat...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 44,90 42,65 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
  • To jest marketing! - ebook

    Data publikacji: 18.09.2019

    # 1 Wall Street Journal Bestseller Czas przestać kłamać, spamować i mieć poczucie winy z powodu tego, co robimy. Czas przestać mylić liczbę obserwatorów w mediach społecznościowych z prawdziwymi relacjami. Czas przestać tracić pieniądze na kradzież uwagi, bo w dłuższej perspektywie to się nie opłaca. Czas zostać zauważonym, ale najpierw nauczyć się widzieć. Przez ostatnie dwadzieścia pięć lat...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 44,90 42,65 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Skoki narciarskie. Historia lat 2006-2008. Rozważania o małyszomanii, nartach i górach - ebook

    Data publikacji: 15.05.2012

    Książka jest połączeniem historii skoków narciarskich w sezonach 2006/07 i 2007/08 (w tym pierwszego zwycięstwa Adama Małysza) oraz próby wyjaśnienia mechanizmów rządzących skokami narciarskimi z punktu widzenia kibica. Jest raczej analizą laika niż naukowym spojrzeniem na tę dyscyplinę. Wydarzenia tych ostatnich sezonów stały się też przyczynkiem do powstania opowieści na temat narciarskiej pasji,...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 12,00 11,40 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • PDF (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Sztuka rynkologii - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Sztuka rynkologii - audiobook

    Data publikacji: 02.12.2014

    Kim jest rynkolog? Osobnikiem zawodowo tworzącym rynki i zarządzającym nimi. Tworzącym na tych rynkach wartość, z punktu widzenia klienta, właściciela firmy i pracownika. Aby zostać w pełni wykształconym Rynkologiem, trzeba rozumieć i akceptować fakt, że marketing nie służy oszukiwaniu innych ludzi. Jego celem jest budowa realnych wartości, bo dziś to staje się to kluczem do budowania pozytywnych relacji...

    TANIEJ 40 %
    Cena: 31,99 19,19 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.
Czytniki w SUPEROFERCIE

Nowości

  1. 1.Tygodnik pilski
  2. 2.Gazeta pleszewska
  3. 3.Super Express
  4. 4.Dziennik Wschodni
  5. 5.Fakty Jasielskie
  6. 6.Twórczość
  7. 7.Teatr Lalek
  8. 8.Nowe Książki
  9. 9.Odkrywca
  10. 10.Nowości Dziennik Toruński

Najchętniej kupowane

  1. 1.Tygodnik Do Rzeczy
  2. 2.Przegląd Sportowy
  3. 3.Tygodnik Powszechny
  4. 4.Newsweek Polska
  5. 5.Auto Świat
  6. 6.Ekstradycja
  7. 7.Sport
  8. 8.Polityka
  9. 9.Dziennik Gazeta Prawna
  10. 10.Plus Minus