Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl



główne menu

marketing w praktyce

  • Marketing w praktyce – e-wydanie – 3/2023

    Marketing w praktyce – e-wydanie – 3/2023

    Data dostępności: 26.07.2023

    Data publikacji: 01.08.2023

    Profesjonalne czasopismo Marketing w Praktyce już od 1996 roku jest wszechstronnym przewodnikiem dla tych specjalistów, którzy chcą być zawsze na czasie i nadążać za nowatorskimi tendencjami w marketingu, dyktowanymi przez wymagania współczesnego świata, a także jego technologiczne przemiany. Tytuł skierowany jest do ludzi zawodowo zajmujących się marketingiem - dynamicznych i otwartych na najnowsze...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 39,00 37,05 zł
    (zawiera 8% VAT)

    czytaj więcej

    • PDF (znak wodny)
    • Dostęp online PDF
  • Marketing w praktyce - ebook

    Data dostępności: 26.04.2013

    Data publikacji: 11.05.2009

    Podręcznik, przewodnik i kompendium wiedzy skierowane do osób zajmujących się praktyka marketingową. Mogę z niego korzystać również studenci, którzy chcieliby pogłębić nie tylko wiedze teoretyczną, lecz także praktyczną. Zawiera podstawowe informacje potrzebne do planowania i kontrolowania działań marketingowych. Przedstawiono je w następujących blokach tematycznych: Podstawy (typ myślenia, klient,...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 18,99 17,09 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • PDF (znak wodny)
  • E-marketing w praktyce. Strategie skutecznej promocji online - ebook

    Data dostępności: 16.05.2014

     

    Przekonaj się, jak pozyskać klientów w sieci i przechytrzyć konkurencję! Poznaj cenne wskazówki praktyka e-biznesu! Trzymasz w rękach najbardziej rozbudowany i kompleksowy przewodnik po e-marketingu w Polsce. Poradnik nauczy cię, jak używać internetowych narzędzi do efektywnej budowy i wzmocnienia działań twojej firmy czy marki. Dowiesz się, jak praktycznie planować akcje marketingowe online. Poznasz...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 34,90 31,41 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Zmysły dla zysku - ebook

    Data dostępności: 26.09.2014

    Data publikacji: 26.09.2014

    Książka zawiera opisane w przystępny sposób studia przypadku w formie łatwych do połknięcia pigułek do bezpośredniego zastosowania. Podaję liczne przykłady największych światowych marek wykorzystujących marketing sensoryczny - od sektora finansowego, przez branżę spożywczą po elektroniczną. Marketing sensoryczny stał się modny, ponieważ sprawdza się w praktyce i przynosi wymierne korzyści

    TANIEJ 5 %
    Cena: 44,90 40,41 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • PDF (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Reklamacje. Felietony o reklamie - ebook

    Data dostępności: 21.12.2012

    Data publikacji: 11.12.2012

    Felietony zawarte w tym zbiorze ukazywały się drukiem w magazynie Marketing w praktyce w latach 2004-2006. Dziś prezentujemy je w nowej formie, poprawione, uzupełnione i... nadal aktualne. Bo choć wnikliwy Czytelnik może uznać prezentowane przykłady za nieco przestarzałe, zapewniamy, że opisywane przez autora mechanizmy i zjawiska, tyczące języka reklamy, pozostały te same. Podczas gdy na rynek w ciągu...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 6,90 6,21 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    Ocena: 5
    • EPUB (znak wodny)
    • PDF (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Sztuka rynkologii - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Sztuka rynkologii - audiobook

    Data dostępności: 02.12.2014

    Data publikacji: 02.12.2014

    Kim jest rynkolog? Osobnikiem zawodowo tworzącym rynki i zarządzającym nimi. Tworzącym na tych rynkach wartość, z punktu widzenia klienta, właściciela firmy i pracownika. Aby zostać w pełni wykształconym Rynkologiem, trzeba rozumieć i akceptować fakt, że marketing nie służy oszukiwaniu innych ludzi. Jego celem jest budowa realnych wartości, bo dziś to staje się to kluczem do budowania pozytywnych relacji...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 31,99 28,79 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
  • Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych - audiobook

    Data dostępności: 06.02.2024

    Data publikacji: 06.02.2024

    Znaj(dź) swojego klienta Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju produktu, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do możliwie najlepiej określonej grupy docelowej. Oczywiście przy zachowaniu jak najniższego kosztu tego procesu. Gdy się nad tym chwilę zastanowić, takie podejście jest sensowne ― co bowiem sprzedawcy po rozpoznawalności...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 49,90 44,91 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
    • PDF (znak wodny)
  • Iluzja wyboru, czyli jak kupujemy. 16 i pół pułapki myślenia - ebook

    Data dostępności: 07.02.2025

    Data publikacji: 07.02.2025

    Jeśli wydaje ci się, że masz 100% wpływu na swoje wybory - masz rację. Wydaje ci się. Każdego dnia dokonujesz setek wyborów: Czy odnowić subskrypcję? Jaki szampon wybrać? Ile wydać na butelkę wina? Iluzja wyboruomawia 16½ kluczowych uprzedzeń psychologicznych, które każdy, niezależnie od branży, powinien dziś znać i rozumieć. Wyjaśnia, jak wykorzystać te mechanizmy, aby skuteczniej zdobywać...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 54,90 49,41 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • LinkedIn w praktyce - ebook

    Data dostępności: 26.10.2022

    Data publikacji: 26.10.2022

    Sprzedaż i marketing bez spamowania na LinkedIn! To książka z ćwiczeniami, czyli skuteczny mix praktycznej wiedzy oraz licznych zadań do wdrożenia. Obecnie LinkedIn jest nie tylko narzędziem wspierającym procesy rekrutacyjne, ale też skutecznym medium do pozyskiwania klientów i partnerów biznesowych. Żeby jednak móc z niego czerpać korzyści, trzeba najpierw wśród naszej grupy docelowej zbudować rozpoznawalność,...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 54,90 49,41 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy. Wydanie rozszerzone - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy. Wydanie rozszerzone - audiobook

    Data dostępności: 17.05.2021

    Data publikacji: 17.05.2021

    Stwórz samoczynną maszynę marketingową! Dopasowanie produktu do rynku, czyli co jest potrzebne Twoim klientom Odpowiedni dobór narzędzi, czyli jak przekazać najważniejszy komunikat Odkrywanie zalet wirusowości, czyli w jaki sposób wykorzystać efekt skali Kim, u diabła, jest growth hacker? To pytanie z pewnością nurtuje Cię od chwili, gdy spojrzałeś na tytuł tej książki. Nurtowało ono też jej...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 34,90 31,41 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
    • PDF (znak wodny)

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.
Czytniki w SUPEROFERCIE

Nowości

  1. 1.Oćma
  2. 2.Przegląd Sportowy
  3. 3.Sport
  4. 4.Dziennik Gazeta Prawna
  5. 5.Gazeta Wyborcza - Warszawa
  6. 6.Wysokie Obcasy Extra
  7. 7.Tygodnik Powszechny
  8. 8.Polityka
  9. 9.Umrzesz za sześć godzin
  10. 10.Todo Vuelve. Wszystko powraca

Najchętniej kupowane

  1. 1.Sport
  2. 2.Przegląd Sportowy
  3. 3.Dziennik Gazeta Prawna
  4. 4.Tygodnik Powszechny
  5. 5.Tygodnik Do Rzeczy
  6. 6.Nowa Fantastyka
  7. 7.Motor
  8. 8.Bezkarny
  9. 9.Newsweek Polska
  10. 10.Fakt