Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl



główne menu

Partner nexto

media marketing

  • New media in the marketing communication of enterprises in the international market - ebook

    Data publikacji: 01.07.2019

    The book addresses the use of new media in communication in foreign markets. It describes the latest marketing strategies which were created due to the widespread access to the Internet, the development of technology and new media, such as social media marketing, 360 degree marketing, inbound marketing. The author presents a set of tools that are used to measure the effectiveness and efficiency of...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 71,00 67,45 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Marketing - ebook

    Data publikacji: 16.11.2013

    Seria kieszonkowych poradników językowo-biznesowych pomoże Ci poszerzyć słownictwo i wiedzę w różnych dziedzinach. Książeczki zawierają tematycznie zgromadzone pojęcia i zagadnienia, a także ich tłumaczenia. Bądź specjalistą w swojej dziedzinie, również w kręgach obcojęzycznych!

    TANIEJ 5 %
    Cena: 7,90 7,51 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • PDF (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Content marketing i social media. Jak przyciągnąć klientów - ebook

    Data publikacji: 14.10.2018

    Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia - krok po kroku - jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publikacja omawiająca światowe standardy, w sposób umożliwiający zaadaptowanie ich na polskim rynku. Drugie wydanie zostało poszerzone m.in. o szczegółowe omówienie...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 47,00 44,65 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Content Marketing i Social Media - ebook

    Data publikacji: 12.04.2018

    Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia - krok po kroku - jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publikacja omawiająca światowe standardy, w sposób umożliwiający zaadaptowanie ich na polskim rynku. Drugie wydanie zostało poszerzone m.in. o szczegółowe omówienie...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 47,00 44,65 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    Ocena: 5
    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • E-marketing. Strategia, planowanie, praktyka - ebook

    Data publikacji: 25.11.2018

    Marketing Cyfryzacja przyspiesza i nie ma od tego odwrotu. W takim świecie żyjemy i robimy biznes. I w takim świecie firmy kwitną albo umierają w zależności od tego, czy już stosują e-marketing czy nadal tylko jego tradycyjną postać. Jak zawsze, gdy pojawiają się nowe techniki i metody, a dotyczy to także e-marketingu, trzeba się ich nauczyć i właściwie wdrożyć w praktyce. Książka pod redakcją prof....

    TANIEJ 5 %
    Cena: 54,90 52,15 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Nowe media w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw na rynku międzynarodowym - ebook

    Data publikacji: 05.03.2019

    Opisane są w niej najnowsze strategie marketing owe, które powstały ze względu na powszechny dostęp do Internetu, rozwój technologii oraz nowych mediów jak np. marketing społecznościowy, marketing 360, marketing inbound. Autorka przedstawia zestaw narzędzi wykorzystywanych do pomiaru skuteczności i efektywności zastosowania nowych mediów w działalności marketingowej. Pokazuje jakie czynniki mogą determinować...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 55,00 52,25 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy - ebook

    Data publikacji: 29.09.2016

    "Książka E-MARKETING to pozycja, która przybliża Czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca technologie, a przede wszystkim wybrać skuteczną metodę realizacji kampanii marketingowych w Internecie....

    TANIEJ 5 %
    Cena: 51,90 49,31 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Transformacja cyfrowa. Perspektywa marketingu - ebook

    Data publikacji: 06.03.2019

    Transformacja cyfrowa , której wyrazem jest przenikanie technologii cyfrowych przez wszystkie aspekty działania organizacji i aktywności jej reprezentantów oraz klientów, to jedno z kluczowych zjawisk opisujących współczesną rzeczywistość gospodarczą. Pozwala osiągnąć zwiększoną wydajność i sprawność działania organizacji, ale również wymusza silne skupienie się na kliencie oraz ułatwia powstawanie...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 63,00 59,85 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • ITwiz – e-wydanie – 7-8/2019

    ITwiz – e-wydanie – 7-8/2019

    Data publikacji: 01.07.2019

    Magazyn ITwiz tworzony jest przez doświadczonych dziennikarzy i najlepszych specjalistów w swoich dziedzinach . Dzięki temu jest silnym merytorycznie pismem eksperckim. Piszemy o IT zwracając uwagę na biznesowe aspekty technologii i opisywanych projektów. Informujemy, pokazujemy rozwiązania problemów, podsuwamy pomysły . Pomagamy dzisiejszym liderom IT w szybko zmieniającym się krajobrazie technologicznym...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 28,00 26,60 zł
    (zawiera 8% VAT)

    W prenumeracie: 26,60 zł

    czytaj więcej

    • PDF (znak wodny)
    • Dostęp online PDF
  • E-marketing w praktyce. Strategie skutecznej promocji online - ebook

     

    Przekonaj się, jak pozyskać klientów w sieci i przechytrzyć konkurencję! Poznaj cenne wskazówki praktyka e-biznesu! Trzymasz w rękach najbardziej rozbudowany i kompleksowy przewodnik po e-marketingu w Polsce. Poradnik nauczy cię, jak używać internetowych narzędzi do efektywnej budowy i wzmocnienia działań twojej firmy czy marki. Dowiesz się, jak praktycznie planować akcje marketingowe online. Poznasz...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 34,90 33,15 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.
Czytniki w SUPEROFERCIE

Nowości

  1. 1.Tygodnik pilski
  2. 2.Gazeta pleszewska
  3. 3.Super Express
  4. 4.Dziennik Wschodni
  5. 5.Fakty Jasielskie
  6. 6.Twórczość
  7. 7.Teatr Lalek
  8. 8.Nowe Książki
  9. 9.Odkrywca
  10. 10.Nowości Dziennik Toruński

Najchętniej kupowane

  1. 1.Tygodnik Do Rzeczy
  2. 2.Przegląd Sportowy
  3. 3.Tygodnik Powszechny
  4. 4.Newsweek Polska
  5. 5.Auto Świat
  6. 6.Ekstradycja
  7. 7.Sport
  8. 8.Polityka
  9. 9.Dziennik Gazeta Prawna
  10. 10.Plus Minus