Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl



główne menu

relations

  • Doskonałe Public Relations. Teorie, kontrowersje, debaty - ebook

    Data dostępności: 22.12.2020

    Data publikacji: 22.12.2020

    Monografia omawia popularną i niezwykle wpływową w dziedzinie PR teorię doskonałego public relations Jamesa Gruniga. Autor stawia sobie trzy główne cele: eksploracyjne - służące poznaniu, opisowi i zrozumieniu zjawisk zachodzących w teorii public relations eksplikacyjne - a więc wyjaśniające główne wątki w debatach wokół teorii doskonałego public relations oraz prognostyczne - czyli stanowiące...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 54,90 49,41 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Commercial relations between Arabs and Slavs - ebook

    Data dostępności: 07.11.2015

    Data publikacji: 28.09.2015

    Napisana po angielsku monografia dotyczy stosunków słowiańsko-arabskich w najwcześniejszym okresie (IX-XI w.). Autor wykorzystuje mało zbadane źródła muzułmańskie, arabski i perskie. A monograph dealing with the trade relations between the Slav World and the Arabs. The reader is confronted with a mass of information on the middlemen of trade and commodities, which were exchanged.

    TANIEJ 5 %
    Cena: 47,00 42,30 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Public relations. Wizerunek. Reputacja. Tożsamość - ebook

    Data dostępności: 13.09.2019

    Data publikacji: 13.09.2019

    PR nie ma ostatnio dobrej prasy. Kojarzony jest bowiem z manipulowaniem informacją, czasem wręcz z kłamstwem, a często z tzw. czarnym PR-em. Zarazem firmy, rządy i wszelkie inne organizacje muszą posiąść umiejętność skutecznego komunikowania się z klientami oraz obywatelami. I o tym właśnie jest książka. Celem autora jest przekazanie wiedzy, w tym wyników najnowszych badań, na temat public relations...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 44,90 40,41 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Manipulacja informacją. Public relations w organizacjach szczególnego ryzyka - ebook

    Data dostępności: 17.02.2012

    Data publikacji: 01.01.2009

    We współczesnych przedsiębiorstwach ukierunkowanych na rozwój, przewagę i wysoką rentowność, istnieje silne poparcie dla wszelkich innowacji, mogących polepszyć rezultaty realizowanych w firmie przedsięwzięć. Ważnym narzędziem budowania przewagi konkurencyjnej jest działalność public relations (PR). Profesjonalny PR przyczynia się bowiem do sukcesów firm, poprzez tworzenie wiarygodnego wizerunku i...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 30,00 27,00 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • PDF (znak wodny)
  • Press – e-wydanie – 11-12/2024

    Press – e-wydanie – 11-12/2024

    Data dostępności: 31.10.2024

    Data publikacji: 31.10.2024

    PRESS - dwumiesięcznik skierowany do wszystkich, którzy interesują się mediami, przede wszystkim do dziennikarzy, redaktorów oraz pracowników: marketingu, public relations, agencji reklamowych, media plannerów i wszystkich z nimi współpracujących. Na ok. 200 stronach prezentuje wydarzenia z branży, media polskie oraz zagraniczne, materiały warsztatowe i wywiady z najlepszymi dziennikarzami, najciekawsze...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 23,00 21,85 zł
    (zawiera 8% VAT)

    czytaj więcej

    Ocena: 4.9
    • PDF (znak wodny)
    • Dostęp online PDF
  • The Choice of the Bargaining Agenda in Imperfectly Competitive Markets - ebook

    Data dostępności: 06.07.2018

    Data publikacji: 06.07.2018

    Product and labour markets have strong links. Moreover, labour-management relations and negotiations are central to the functioning of labour market institutions, mostly in advanced economies. The monograph carries out an in-depth analysis of a fundamental aspect of unionised labour markets: the scope of bargaining (i.e. the issues which are the subject of bargaining between firms and unions), and...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 54,90 49,41 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Promocja edukacji akademickiej w Polsce po roku 2000 - ebook

    Promocja edukacji akademickiej w Polsce po roku 2000 - ebook

    Data dostępności: 16.09.2021

    Data publikacji: 16.09.2021

    Autor nie ogranicza swoich rozważań tylko do perspektywy uczelni, ale podejmuje też kwestię promocji nauki, jako takiej, słusznie widząc istotny związek między obrazem nauki w świadomości społecznej a potrzebami edukacyjnymi, statusem ludzi wykształconych, szansami na rynku pracy, itp. Monografię Marka Zimnaka oceniam wysoko z uwagi na fakt, że jest to dzieło praktyka i teoretyka. (Z recenzji recenzji...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 16,00 14,40 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • PDF (znak wodny)
  • Dziennikarstwo i świat mediów - ebook

    Data dostępności: 24.07.2013

    Data publikacji: 01.01.2013

    Rozszerzone i zaktualizowane kompendium wiedzy o dziennikarstwie i mediach. Obejmuje swoim zakresem historię i teorię mediów, genologię, retorykę i etykę dziennikarską, zagadnienia warsztatowe, prawo prasowe i autorskie oraz cenzurę. Objaśnia procesy, tendencje i zjawiska zachodzące w świecie mediów oraz ukazuje zawód dziwnnikarza i jego metody pracy na tle zawodów pokrewnych (rzecznik prasowy, public...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 14,30 12,87 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    Ocena: 5
    • PDF (znak wodny)
  • Słownik terminologii medialnej - ebook

    Data dostępności: 04.07.2013

    Data publikacji: 01.01.2013

    Pierwsze naukowe opracowanie terminów medialnych na gruncie polskim. Słownik ma służyć przygotowaniu młodych ludzi (i nie tylko) do życia z mediami, a także popularyzacji w społeczeństwie wiedzy o nich. Hasła (1200) ułożone są alfabetycznie (z odsyłaczami) obejmują terminy - oprócz wąskospecjalistycznych- z zakresu historii i teorii komunikowania, telekomunikacji, prasy, radia, telewizji (wraz z filmem...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 20,00 18,00 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • PDF (znak wodny)
  • Nowe zasady marketingu i PR. Jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczną inteligencję dotrzeć bezpośrednio do kupujących - ebook

    Data dostępności: 29.04.2022

    Data publikacji: 29.04.2022

    Trudno jest się oprzeć wrażeniu, że w erze cyfrowej taktyki marketingowe ulegają zmianom niemalże codziennie. Ponieważ sposoby, w jakie się komunikujemy, wciąż ewoluują, nadążenie za najnowszymi trendami w mediach społecznościowych, wideo na YouTubie, aplikacjami mobilnymi i wszystkimi innymi przejawami high-tech wydaje się iście niewykonalnym zadaniem. Jak uchronić swój produkt lub usługę przed zawieruszeniem...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 79,90 71,91 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.
Czytniki w SUPEROFERCIE

Nowości

  1. 1.Przegląd Sportowy
  2. 2.Sport
  3. 3.Gazeta Wyborcza - Warszawa
  4. 4.Dziennik Gazeta Prawna
  5. 5.Pani
  6. 6.Tygodnik Powszechny
  7. 7.Polityka
  8. 8.Wysokie Obcasy Extra
  9. 9.Mleczarz
  10. 10.Debiut

Najchętniej kupowane

  1. 1.Sport
  2. 2.Nowa Fantastyka
  3. 3.Dziennik Gazeta Prawna
  4. 4.National Geographic Traveler
  5. 5.Tygodnik Powszechny
  6. 6.Plus Minus
  7. 7.Tygodnik Do Rzeczy
  8. 8.Newsweek Polska
  9. 9.Gazeta Wyborcza - Warszawa
  10. 10.Tygodnik Podhalański