Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl



główne menu

podstawy komunikacji

  • Szwedzki. Krok dalej - audiokurs + ebook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Szwedzki. Krok dalej - audiokurs + ebook

    Data dostępności: 15.04.2013

    Data publikacji: 08.04.2013

    Szwedzki. Krok dalej zawiera: 227 minut wysokiej jakości nagrań - profesjonalni lektorzy, nauka prawidłowej szwedzkiej wymowy, 1500 niezbędnych słów i wyrażeń, praktyczne i interesujące dialogi, gramatyka z ćwiczeniami i klucz odpowiedzi, ilustrowane ciekawostki, ćwiczenia z odpowiedziami. Szwedzki. Krok dalej przeznaczony jest dla osób znających podstawy języka i średnio zaawansowanych....

    TANIEJ 5 %
    Cena: 31,90 28,71 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
    • PDF (znak wodny)
  • Audio Kurs - Francuski Krok dalej - audio kurs + ebook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Audio Kurs - Francuski Krok dalej - audio kurs + ebook

    Data dostępności: 15.02.2013

    Data publikacji: 13.02.2013

    Francuski Krok dalej : 212 minut wysokiej jakości nagrań - profesjonalni lektorzy, nauka prawidłowej francuskiej wymowy, 1500 niezbędnych słów i praktycznych wyrażeń, gramatyka z ćwiczeniami i klucz odpowiedzi, ciekawostki: biznesowy savoir-vivre, Paryż barona Haussmana, Quebec, pochodzenie szampana, ćwiczenia sprawdzające z odpowiedziami. Francuski Krok dalej przeznaczony jest dla...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 31,90 28,71 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
    • PDF (znak wodny)
  • Właściwe słowa. Co, jak i kiedy powiedzieć, czyli siła komunikacji w biznesie - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Właściwe słowa. Co, jak i kiedy powiedzieć, czyli siła komunikacji w biznesie - audiobook

    Data dostępności: 24.07.2020

    Data publikacji: 24.07.2020

    Powiedz TO! Poznaj kluczowe zwroty, które pomogą ci w uzyskaniu rezultatów, jakich potrzebujesz od rozmów, w których uczestniczysz. Dowiedz się, jak przekonująco formułować zdania, naucz się zadawać właściwe pytania we właściwym momencie i odkryj, jakie słowa należy wyeliminować ze swojego prywatnego i zawodowego słownika. Słowa mają wielką moc - wpływają na podejmowane decyzje, zmieniają ludzkie...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 39,90 35,91 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
  • Profesjonalne negocjacje. Psychologia rozmów (nie tylko) biznesowych - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Profesjonalne negocjacje. Psychologia rozmów (nie tylko) biznesowych - audiobook

    Data dostępności: 21.06.2022

    Data publikacji: 21.06.2022

    Jak to wygrać? Zastanawiało Cię kiedyś, co właściwie podlega negocjacjom? Otóż istotą negocjacji jest konflikt. W procesie mającym doprowadzić do porozumienia należy w mądry, satysfakcjonujący dla obu stron sposób zrealizować cele, które dla każdej z nich są różne. Muszą być różne - gdyby były identyczne, nie byłoby czego negocjować. Oto pierwsza prawda, którą należy zrozumieć przed przystąpieniem...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 44,90 40,41 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
  • Co chce wiedzieć klient? - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Co chce wiedzieć klient? - audiobook

    Data dostępności: 04.06.2021

    Data publikacji: 04.06.2021

    Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie w...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 44,90 40,41 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
  • Co chce wiedzieć klient? - ebook

    Data dostępności: 16.04.2021

    Data publikacji: 16.04.2021

    Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 49,90 44,91 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.
Czytniki w SUPEROFERCIE

Nowości

  1. 1.Anna O
  2. 2.Szkoła w czasach AI. Jak przygotować dzieci na wyzwania jutra
  3. 3.Six Sigma dla menedżerów. Jak za pomocą liczb, danych i faktów usprawnić procesy i zmienić kulturę organizacyjną
  4. 4.W słońcu Bora Bora
  5. 5.Sztuka uwodzenia
  6. 6.Im mroczniej, tym lepiej
  7. 7.Cyrk na trzy pierścienie. Kobe, Shaq, Phil i szalone lata dynastii Lakers
  8. 8.Tygodnik Podhalański
  9. 9.Na Temat - Tygodnik Nadobrzański
  10. 10.Przełom

Najchętniej kupowane

  1. 1.Nowa Fantastyka
  2. 2.Dziennik Gazeta Prawna
  3. 3.Berdo
  4. 4.Prosto z mostu, czyli wywody człowieka logicznego
  5. 5.Sport
  6. 6.Gazeta Wyborcza - Warszawa
  7. 7.Plus Minus
  8. 8.Tygodnik Do Rzeczy
  9. 9.Przegląd Sportowy
  10. 10.Tygodnik Powszechny